مصاحبه آرشیو خبر ها
ساندرو نهایی شده / تا پایان هنوز 10 روز فصت داریم

ساندرو نهایی شده / تا پایان هنوز 10 روز فصت داریم

جوزپه ماروتا مدیر ورزشی یوونتوس تاکید کرد پیوستن الکس ساندرو به بیانکونری در مراحل پایانی قرار دارد، اما گزینه ی دراکسلر دیگر در لیست یووه قرار ندارد.

ماروتا در این باره به گزارشگران گفت:

" من فکر می کنم امشب می توانیم بر روی جزییات قرارداد الکس ساندرو به توافق برسیم."

" به خاطر چندین دلیل گزینه ی دراکسلر دیگر بر روی میز ما قرار ندارد، اما ما به دنبال یک ترکوارتیستا هستبم. ما یک بازیکن تاپ می خواهیم، اما پیدا کردن چنین بازیکنانی سخت است."

" هنریک میختاریان ؟ نمی دانم که بوروسیا دورتموند قصد فروش او را دارد یا نه. ایلکای گوندوگان هدف ما بود، اما فکر نمی کنم خرید او امکان پذیر باشد."

" خوان کوادرادو ؟ ممکن است او در بازار نقل و انتقالات ما باشد. ما به دنبال بازیکنی با مشخصه های مختلف هستیم، تنها 10 روز برای پر کردن گپ موجود در میانه ی میدان فرصت داریم، باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد."

" تنها 10 روز فرصت داریم تا بازیکن خوبی همانند الکس ساندرو پیدا کنیم."

کارلوس توز بازیکن برتر فصل گذشته بانوی پیر تیم را ترک کرده است، با این حال ماروتا مطمئن است پائولو دیبالا و ماریو ماندژوکیچ می تواند جای خالی او را پر کنند.

" دیبالا و ماندژوکیچ بازیکنانی بودند که ما می خواستیم آن ها را به خدمت بگیریم. آن ها به منظور تقویت منطقه ای که در حال حاضر فاقد استعدادی مانند توز است به اینجا آمده اند."

" اینکه می خواستیم برای او جایگزین پیدا کنیم بسیار طبیعی است، ما تلاش خود را انجام دادیم تا جایگزین های مناسبی پیدا کنیم و فکر می کنم با خدمت گرفتن این دو بازیکن که این کار را انجام دادیم."

مدیر ورزشی یوونتوس نیز مصاحبه ی کوتاهی با کانال یوونتوس انجام داد و در مورد شرایط جدید سری آ و وضعیت مصدومین تیم صحبت کرد. او در این باره گفت:

" قطعاً در حال حاضر صحبت کردن در مورد وضعیت جدول بسیار زود است. با این حال، در نقل و انتقالات امسال ایتالیا فعالیت های زیادی صورت گرفته است. به ویژه باشگاه های میلانی به خوبی تقویت شده اند، همچنین رم بسیار قوی تر شده است و ناپولی و لاتزیو هم تیم های سخت کوشی هستند."

" بنابراین من تصور می کنم با وجود این تیم ها لیگ به تعادل رسیده است."

بازیکنانی نظیر آلوارو موراتا و کلودیو مارکیزیو به دلیل مصدومیت بازی های ابتدایی فصل را از دست خواهند داد، اما ماروتا اصرار دارد این نمی تواند مساله ای نگران کننده باشد. او در این باره گفت:

" حتی ما فصل گذشته را بدون پیرلو، موراتا و بارزالی آغاز کردیم."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی تبلیغ سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: